دانشجویان تازه ورود پایان مهرماه ثبت نام می شوند

به گزارش عصر آزادی آنلاین وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در جلسه معاونین آموزشی دانشگاه های سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به زمان ثبت‌نام دانشجویان تازه ورود که از طریق آزمون سراسری (در روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ و  اول شهریور ماه)در دانشگاه ها پذیرفته می‌شوند را پایان مهر و اوایل آبان ماه اعلام کرد.

 در پنجاه و سومین گفت: دانشجویانی که امسال از طریق آزمون سراسری (در روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ و  اول شهریور ماه) در دانشگاه ها پذیرفته می شوند در پایان مهر و اوایل آبان ماه ثبت نام می شوند.

منصور غلامی ادامه داد: تلاش تمامی دانشگاه ها بر این است که دانشجویان تازه ورود را چند هفته در محیط دانشگاه پذیرا باشند و طبیعی است که تمام ترم با توجه به شیوع کرونا در دانشگاه برگزار نمی شود و در واقع ترم آینده ترکیبی از حضوری و مجازی ارایه می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: آشنایی دانشجویان تازه ورود با اساتید، محیط دانشگاه و امکانات آنها را در خانواده دانشگاه بهتر جای می دهد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد برطرف شدن مشکلات ناشی از بیماری کرونا باشیم و خانواده دانشگاهیان همه کنار هم به فعالیت های آموزشی خود ادامه بدهند.

 کنکور سراسری به علت شیوه ویروس کرونا در چهار روز از ۲۹ مردادماه تا اول شهریور برگزار می شود.

شایان ذکر است برای تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.