عضو هیات رییسه مجلس: ملت ما هم همیشه از آمریکا ضربه خورده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، عضو هئیت رئیسه مجلس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه دولت دکتر مصدق در اعتماد به غرب که منجر به کودتای 28 مرداد شد اظهار کرد: آنهایی که در داخل کشور به فکر ارتباط با غرب هستند، باید بدانند اعتماد به آمریکا هیچ ثمری ندارد.

روح‌الله متفکر آزاد گفت: کودتای ۲۸ مرداد کودتایی بود که توسط آمریکایی‌هایی که به ظاهر با آقای مصدق و دولت آن همراهی می‌کردند صورت پذیرفت و باید گفت که آمریکایی‌ها برای افراد و منافع ملت‌ها ارزشی قائل نیستند و ملت ما هم همیشه از آمریکا ضربه خورده است.

وی افزود: اقدامات خصمانه آمریکا در حوزه اقتصادی، دارویی و حقوق بشر علیه کشورمان وسعت زیادی داشته و اخیرا هم در برجام آن را مشاهده کردیم که این مسائل نشان می‌دهد آمریکا از اساس با کشورمان مخالفت جدی دارد و محصول همه این‌ها بی‌اعتمادی به آمریکا است.

وی تاکید کرد: تجربه تلخ دولت مصدق و بازرگان در اعتماد به آمریکا و قضیه برجام، نشان داده که باید از این تجربه‌ها درس گرفت تا دوباره تجربه تلخی رقم نخورد.

عضو هئیت رئیسه مجلس تصریح کرد: آنهایی که واداده به غرب هستند و فکر می‌کنند دوران غربگرایی پایان تاریخ است، در حقیقت دچار یک اشتباه محاسباتی شده‌اند اکنون مشاهده می‌شود که غرب در حوزه حکمرانی قفل شده و غرب نمی تواند آمال و آرزوها باشد و اعتماد به آن محصولی جز شکست در بر نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.