انتقاد پزشکیان از طرح پروژه های متعدد بدون در نظر گرفتن محدودیت منابع مالی/ اولویت بندی پروژه ها ضروری است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در جلسه شورای اداری تبریز از بی توجهی به محدودیت منابع در مطرح نمودن توقعات بی‌نهایت در تعدد پروژه ها  انتقاد کرد.

مسعود پزشکیان با بی فایده خواندن تعدد برنامه‌ها و ولویت‌های مطرح شده از قبیل ۱۱ اولویت سال آتی بیان شده برای تبریز در طی یک جلسه را بی فایده خواند و افزود: در صورت تخصیص یک جلسه به یک موضوع مشخص، نمایندگان نیز بهتر می توانند در حوزه حل مشکلات و موانع مربوط به آن موضوع قدم بردارند و راهکار بیاندیشند.

وی با تاکید بر اهمیت اولویت بندی طرح های ذکر شده شده تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که  منابع محدود  است  و پول کافی برای اتمام تمامی پروژه‌ها به صورت همزمان وجود ندارد لذا بهتر است فقط روی یک مورد حرف بزنیم و امسال آن مورد را تمام کنیم و باقی پروژه‌ها در سال آتی و با تامین نقدینگی اولویت بندی شده  پیگیری شوند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  برخی  مشکلات اساسی از جمله جاده تبریز-سهند یا قطار میانه -تبریز  را ضروری خواند و  خواستار تشکیل جلسات مختص این دو مسئله شهری شد  تا به گفته ی پزشکیان هر یک از مسئولان و مدیران به وظایف خود در این راستا آشنا شوند و نمایندگان به وظایف پیگیری و حل مشکل خود عمل می کنند.

پزشکیان با اشاره به: مسئولیت خود مبنی بر پیگیری کارها  به بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی تبریز تشاره نمود و گفت: هر هفته از آخرین وضعیت پروژه جاده تبریز – سهند و قطار تبریز میانه بازدید می‌کنم و برای تامین اعتبارات جهت تکمیل آن، تمام کارهای لازم را انجام می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به برنامه ریزی داریم و نمایندگان باید دست به دست هم بدهند همان طوری که در مجمع نمایندگان دوره گذشته نیز توانستیم خیلی از کارها انجام دهم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.