نوزاد پسر رها شده در شهرک یاغچیان تبریز در شیرخوارگاه بهزیستی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، نوزاد پسری که چند ساعتی از تولدش می‌گذشت، شب گذشته در شهرک یاغچیان تبریز توسط ماموران کلانتری ۲۰ پرواز پیدا شد.

به گفته فرمانده انتظامی تبریز به نقل از یکی از شاهدان عینی این نوزاد مقابل آپارتمانی در شهرک یاغچیان تبریز در داخل پتو به حال خود رها شده بود که پس از گزارش ساکنان، تحویل کلانتری منطقه شده و با دستور مقام قضایی تحویل سازمان بهزیستی استان شد.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی امروز  از پذیرش نوزاد رهاشده در یکی از مناطق تبریز در شیر خوارگاه تحت پوشش این مجموعه خبر داد و افزود: این نوزاد یک روزه هم اکنون در صحت و سلامت کامل در شیر خوارگاه بهزیستی تبریز به سر می برد.

فرگل صحاف جزئیات این مسئله را چنین تشریح کرد: حوالی نصف شب گذشته طی تماس مردمی با کلانتری ۲۰ این شهر، اقدامات لازم برای تحویل نوزاد پسر رها شده صورت پذیرفت و بلافاصله راس ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تحویل شیرخوارگاه بهزیستی شد.

صحاف با بیان اینکهبهزیستی آذربایجان شرقی نام سجاد را برای این کودک برگزید اظهارداشت: از این نوع موارد بسیار اندک اتفاق می افتد،  یادآور شد : براساس وظایف و  فرآیند های تعریف شده در بهزیستی، نوزادان رها شده در شیر خوارگاه ها پذیرش می شوند.

وی خاطرنشان کرد : بر اساس  پروتکل های بهزیستی ویژه نوزادان رها شده در خیابان، در نخستین اقدام برای سلامتی کودک اقدام و مددکاران ذیربط در شیرخوارگاه بهزیستی، شرایط جسمی و سلامتی نوزاد را پیگیری می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.