آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم مجلس یازدهم از ۱۳ شهریور

به گزارش عصر آزادی آنلاین  تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ شهریور در ۱۱ حوزه انتخابیه شروع می شود.

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت و ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می‌رسد.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان و ۱۱ حوزه انتخابیه شامل 1- لنجان 2- بیجار 3- دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره 4- سمیرم 5- کرج، اشتهارد و فردیس 6- اسلام‌آباد غرب و دالاهو 7- کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان 8- کرمانشاه 9- اهواز، باوی و حمیدیه 10- زنجان و طارم 11- میانه برگزار می‌شود.

در این مرحله ستادهای تبلیغاتی نامزدها فعالیتی نخواهد داشت و تبلیغات انتخاباتی صرفا در عرصه مجازی صورت خواهد گرفت.

این مرحله براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، به جای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، نامزدها با همکاری صدا و سیما می‌توانند برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شود. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است.

آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد. توزیع اقلام تبلیغاتی که بین مردم دست به دست می شود و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می گردد ممنوع است و قطعاً جلوگیری خواهد شد. در شعب اخذ رای باید فاصله دو متری رعایت شود. مجریان شعب از قبل غربالگری می شوند. اولویت محل شعب در فضای باز است و شعب از قبل ضدعفونی می شود. رای دهندگان باید فواصل را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند. برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است. اگر نامزدی رعایت نکند، از حضور در شبکه تلویزیونی استانی محروم می شود و حتی ممکن است به دستگاه قضایی معرفی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.