ایجاد  ۲ هزار و ۶۳۷ فرصت شغلی مستقیم از طریق ۱۸۰ تعاونی در شهرستان عجب شیر

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی عجب شیر در گفتگویی خبری از ایجاد  ۲ هزار و ۶۳۷ فرصت شغلی مستقیم از طریق ۱۸۰ تعاونی در این شهرستان خبر داد و گفت: راهبردهای ترویج فرهنگ تعاونی ها و ایجاد و گسترش نگرش مثبت نسبت به تعاون در توسعه این بخش تاثیرگذار است.

ناصر فلاح با اشاره به وجود  ۳۷ نوع فعالیت در تعاونی های شهرستان عجب شیر  افزود: این تعاونی ها با ۶۷ هزار و ۲۵۸ عضو و با سرمایه اولیه ۶۰ میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عجب شیر خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرستان عجب شیر با تشکیل و فعالیت ۱۹تعاونی با اشتغالزایی ۱۲۶ نفر و سرمایه اولیه یک میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال بعد از تبریز در جای دوم ایستاد.

وی تعاون را یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در حل مشکلات بیکاری جامعه دانست و افزود: تشکیل و تقویت تعاونی ها با جلب مشارکت مردم در اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار است.

فلاح با اشاره به اینکه دولت از تشکیل تعاونی های مختلف مورد نیاز با حضور و همراهی فعال آحاد مردم و علاقمندان به شکوفایی و توسعه شهرستان حمایت می کند، بر برنامه ریزی و جلب همکاری همگان تاکید کرد.

وی افزود: تعاونی ها می توانند با سرمایه های خرد، اشتغالزایی و تولید را به همراه داشته باشند و برای توسعه آن تلاش می شود تا اندیشه تعاونی را در شهرستان حاکم کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.