ساعت به وقت “نفس مهربانی” در بیمارستان امیرالمؤمنين (ع)چاراویماق

?بخش کرونایی بیمارستان امیرالمؤمنين چاراویماق این روزها حال و هوای خوبی ندارد, نفس های به شماره افتاده بیمارانی که چشم امیدشان به تنها بیمارستان این شهر است و پرستار و پزشک و نیروهای خدماتی که در چند شیفت بی وقفه و از جان و دل خدمت می کنند تا با کمترین امکانات هم که شده, نفسی دوباره به آنها ببخشند.

?اینجا هر ثانیه و دقیقه اش بر مدار عشق و ایثار می چرخد و در شرایطی که هنوز هم هستند کسانی که حتی هراس نزدیک شدن به یک قدمی بیمار کرونایی را دارند , این خادمان بی نام و نشان, با مهر و عاطفه بی دریغ, می کوشند تا امید دوباره برای زندگی را در دل ها روشن نگه دارند.

?اما دریغ که همه چیز بر محور همت این فرشتگان ایثارگر نمی چرخد و انسان های بلندطبع و دریادل نیاز است تا نفس امید را بر نفس های به شماره افتاده بیماران بدمند و رگ هایشان به رگ امید زندگی پیوند دهند.

?قصیده سبز یاری وارستگانی که از شروع این روزهای تلخ و سخت برای بیماران سروده اند مورد هجمه واژگانی چون تنفس, تنگی نفس, ونتیلاتور, کپسول اکسیژن, کرونا و .. قرار گرفته است تا آن را به نام مرگ بسرایند.

?اما می دانیم و می دانید که هر کمکی به این بخش می تواند هر بیت این قصیده را تغییر دهد با واژه های زیبای مهر, عاطفه, وصال, امید و زندگی نغمه دهد.

?هر کمکی برای تهیه تجهیزات تنفسی می تواند سرپرست خانواری را در این شرایط سخت اقتصادی به خانواده نیازمندش, مادری را به آغوش فرزندش, برادری را به خواهری بر گرداند و کمتر دلی در داغ عزیزی در این روزهای سیاه کرونایی بسوزد و ماتمزده شود.

? گزارش های رسیده به عصر آزادی آنلاین حاکی است که هم اکنون به دلیل افزایش بیماران کرونایی چاراویماق, این بیمارستان به خرید کپسول های اکسیژن , مانومتر و فلومتر نیاز مبرم دارد و در صورت یاری دستان توانگر, اوضاع بهبودی زیادی خواهد یافت.

?اینک ساعت در بیمارستان امیرالمؤمنين (ع) به وقت نفس مهربانی می چرخد و گذر ثانیه ها و دقایق بدون بخشش هایمان , سخت است و طاقت فرسا و اگر نباشیم عقربه های زمان برای برخی ها شاید از حرکت باز ایستد.

عصر آزادی آنلاین, ژیلا اسدی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.