توزیع روزانه یک میلیون ماسک از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است

 عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توانمندسازی محرومان، گفت: کمیته امداد روزانه یک میلیون عدد ماسک تولید می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سیدمرتضی بختیاری در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و نهادهای حمایتی برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، افزود: توانمندسازی محرومان از اولویت‌های اصلی این نهاد انقلابی است.

وی با بیان اینکه در زمینه اشتغال و مسکن محرومان اقدامات خوبی در کشور انجام شده است، اظهار داشت: تامین مسکن مهم‌ترین وپرهزینه‌ترین بسته حمایتی کمیته امداد بوده و تامین ۵۰ هزار مسکن مددجویی تا سال آینده در دستور کار این کمیته قرار دارد.

بختیاری، با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ایجاد ۷ هزار شغل در آذربایجان شرقی، ادامه داد: با حمایت استانداری، فرمانداران، بانک‌های عامل و فعالان اقتصادی این مهم محقق می شود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توانمندسازی محرومان، گفت: مجموعه مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه است.

محمدرضا پورمحمدی، افزود: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان است و مسئولان نظام باید تلاش کنند تا محرومیت از جامعه رخت بربندد.

وی با اشاره به سابقه درخشان مردم تبریز و آذربایجان در امور خیرخواهانه، اظهار داشت: تبریز از گذشته‌های دور شهر خیریه‌ها بوده و مردم آذربایجان همیشه در کار خیر پیشرو بوده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی، اقدامات کمیته امداد برای توانمندسازی محرومان را ارزشمند اعلام کرد و گفت: مجموعه مدیریت استان آماده همکاری با کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان بویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی است.

پورمحمدی، با اشاره به اینکه نرخ اشتغال استان از متوسط کشوری پایین‌تر است، ادامه داد: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد می‌تواند در بهبود نرخ اشتغال و حل مشکل بیکاری در استان تاثیر بسزایی ایفا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.