کشف بیش از سه تن آرد قاچاق در مراغه

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، فرمانده انتظامی مراغه از پلمب ۲۱ واحد صنفی متخلف و کشف محموله سه تنی آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  رمضان الهوردیان افزود:  در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و برای پیشگیری از شیوع این ویروس، تعطیلی واحدهای صنفی متخلف به منظور پیشگیری از گسترش بیماری، در دستور کار پلیس قرار داد.

وی ادامه داد: ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مراغه با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید و در اجرای این طرح طی هفته گذشته، تعداد ۲۱ واحد صنفی غیرضروری و پر خطر، به علت عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

وی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دار اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا موضوعاتی به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از سه تن آرد قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه  در ادامه از کشف سه هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد غیرمجاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اللهوردیان افزود: پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری در یکی از جاده ها به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۸۱ کیسه جمعا به وزن ۳ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم آرد غیرمجاز قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مستندات قانونی کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این میزان آرد قاچاق را ۱۲ میلیون تومان برآورد کرده اند، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار داشته و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.