افزایش پروازهای فوق العاده تبریز – تهران

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: پرواز فوق‌العاده تبریز – تهران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی معراج از فرودگاه شهید مدنی تبریز افزایش یافت.

رامین آذری روز جمعه اعلام کرد: این پرواز توسط شرکت هواپیمایی معراج و با هواپیمای A۳۲۰ در روز یکشنبه ۷ دی ماه ساعت ۰۷:۰۰ صبح با پرواز شماره ۲۸۲۵ از تهران به تبریز و ساعت ۰۷:۵۰ صبح با پرواز شماره ۲۸۲۴ از تبریز به تهران انجام خواهد شد.

فرودگاه تبریز که یک فرودگاه بین المللی محسوب می شود به صورت ۲۴ ساعت مشغول ارائه خدمات به مسافران است و سالانه در حدود ۵ میلیون نفر از طریق این فرودگاه جا به جا می شوند.

به طور هفتگی ۲۰۰ پرواز داخلی و ۲۰ پرواز خارجی در این فرودگاه نشست و برخاست می کنند .

ایرلاین معراج یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ایران است که در سال ۱۳۸۹ با مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری و منطبق با استانداردهای این سازمان تاسیس شد.
اصفهان ( فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان)، تبریز ( فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز)، تهران ( فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه بین المللی مهرآباد)، شیراز ( فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز)، قشم ( فرودگاه دیرستان)، کرمانشاه ( فرودگاه کرمانشاه)، کیش ( فرودگاه بین المللی کیش) و مشهد ( فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد) مقاصد پروازهای داخلی این ایرلاین است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.