مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از نماهنگ “داغلی لاله لر” تاکید کرد؛ رسانه ها اساسی ترین رُکن ترویج فرهنگ ایثار

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در یک آیین ویژه از نماهنگ “داغلی لاله لر” رونمایی به عمل آمد.
در این مراسم که برخی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند از تلاشگران حوزه فرهنگ و ایثار تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم رونمایی از نماهنگ “داغلی لاله لر” یکی از بنیادی ترین دانش ها و عوامل پیشرفت انسان را ارتباطات دانست و گفت: علم و دانش خبرنگاری از اصلی ترین و مهمترین عوامل پیشرفت انسان، جامعه و فرهنگ است.
عباس پورحسن نقش اصحاب رسانه و مسئولیت دشوار و چالش برانگیز آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: آنها در راه ترویج فرهنگ ایثار و رسانه نقش مهمی دارند زیرا رسانه با نشان دادن تاریخ و از خود گذشتگی های مردان و زنان گذشته نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید.
در این مراسم همچنین از اصحاب رسانه فعال در حوزه فرهنگ ایثار و نیز عوامل تئاتر خیابانی گروه سطر تبریز به دلیل کسب مقام نخست در بین ۱۰ اثر هنری کشور تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
شایان ذکر است نماهنگ “داغلی لاله لر” با شعر محمد رنجبر، کارگردانی حمید نیکمندان، آهنگسازی مهرداد کرباسی، تنظیم شاهرخ پناهی فرد و به خوانندگی محمدرضا جدیری و میثم ناعمی ضبط شده و در تهیه این نماهنگ خانواده شهید رحیم فتحی تازه کند همکاری تنگاتنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی داشته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.