خداوند شاهد و ناظر خدمات صادقانه کادر درمان است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن بیان اینکه تحریم علت اصلی عدم تداوم طرح سلامت بود، گفت: خداوند شاهد و ناظر خدمات صادقانه کادر درمان است.

محمدرضا پورمحمدی امروز شنبه (۳۰ اسفند) و در آخرین ساعات سال ۹۹، با حضور در جمع کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) اظهار کرد: کرونا هنوز تمام نشده ولی به اذعان دوست و دشمن جمهوری اسلامی در این آزمون سخت سربلند بیرون آمد.

وی ادامه داد: وضعیت اروپا و امریکا را دیدیم. کشوری مانند انگلستان با آن سیستم درمانی قوی همچنان به پایداری نرسیده است اما در ایران مجموعه‌ی بهداشت و درمان خیلی خوب عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق گزارش هفتگی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت استان ما خوب است و بیماری تاکنون به‌خوبی مدیریت شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کادر درمان از ابتدا در خط مقدم قرار دارد، تاکید کرد: این خواست خداوند بود کسانی مانند دکتر فقیه دینوری بر سر کار باشند که به معنای واقعی از جان مایه گذاشته است. همانطور که چند وقت پیش به حق فریاد زد که اکسیژن نیست و الحمد لله آن مشکل نیز حل شد.

وی با اشاره به اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در خصوص طرح سلامت گفت: تحریم علت اصلی عدم تداوم طرح سلامت بود اما باید بگوییم که دولت آقای روحانی با یک نگاه استراتژیک امنیت مثال زدنی در امنیت، سلامت و … به وجود آورد هرچند یک تعداد هستند که دردشان این است که تنها نقاط ضعف را بگویند.

وی اضافه کرد: اگر دولت تدبیر و امید زیرساخت ها را فراهم نمی‌کرد، امروز شاهد آموزش مجازی، خرید های مجازی و… نمی‌شدیم.

پورمحمدی به آمادگی کادر درمان استان نیز اشاره کرد و افزود: علت شرایطی که امروز دارا هستیم، عدم غافلگیری در روزهای نخست بود حتی در ۱۰ روز اول یک طرح استراتژیک را آماده کردیم.

وی درخصوص عادی انگاری در مورد کرونا هشدار داد و خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر آمار فوتی ها در استان بسیار پایین بود اما اصلا نباید عادی انگاری شود و خوشبختانه حدود ۸۵ درصد از پروتکل ها توسط مردم رعایت می‌شود و ما نیز آماده ایم اما نه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بلکه برای خدمت به مردم استان.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) گفت: خداوند شاهد و ناظر تلاش شما است که چگونه مثل روزهای اول پا در رکاب هستید از شما می‌خواهم در کنار سفره های هفت سین در بخش های مختلف بیمارستان ما را نیز دعا کنید و بدانید که عبارت به جز خدمت به خلق نیست.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.