مسافران غیر بومی از سفر به آذربایجان شرقی جدا پرهیز کنند

به گزارش عصر آزادی آنلاین، استاندار آذربایجان شرقی از مسافران غیر بومی سایر استان‌ها درخواست کرد که در وضعیت فعلی کرونا از سفر به این استان پرهیز کنند.

محمدرضا پورمحمدی در جریان سفر یک روزه به شهرستان اهر، در بازدیدی که از مجموعه‌های اورژانس، هلال احمر، راهداری و پلیس راه این شهرستان انجام داد، از آمادگی کامل نیروهای مستقر در محورهای مواصلاتی استان، برای خدمت رسانی به مردم در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد افزایش ۳۵ درصدی بار ترافیک در محورهای مواصلاتی استان هستیم که زیاد خوشایند نیست.

پورمحمدی متذکر شد: مردم باید از مسافرت کردن به این شهرستان در وضعیت فعلی کرونایی جدا پرهیز کنند، چرا که احتمال افزایش بیماری در جابجایی جمعیت زیاد است؛ در این راستا از کلیه همشهریان و مردم سایر استان‌ها درخواست داریم که به این استان مسافرت نکنند تا با مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

پورمحمدی افزود: در بازدیدی که از مرزها و به خصوص پادگان‌های مرزی در خداآفرین داشتیم، خوشبختانه تمام عزیزان هنگ مرزی در آمادگی کامل شبانه روز در دفاع از مرزها و آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص ایمنی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای نیز اظهار کرد: با وجود این‌که زمان، زمان خوبی برای مسافرت نیست و باید همگی به توصیه‌های بهداشتی وزیر بهداشت و سایر مسئولان در خصوص عدم سفر عمل کنیم.

وی ادامه داد: کسانی هستند که برای کارهای ضروری یا دیدن پدر، مادر و خانواده به مسافرت می‌روند، اما باید در رانندگی جاده‌ای حتما احتیاط و سرعت مطمئنه را در نظر بگیرند تا خدای نکرده با سانحه‌ی دلخراشی روبرو نشوند و سال جدید را با شادی و ارامش پیش عزیزان خود سپری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.