۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز کرونایی هستند

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سخنگوی ستاد مقابله کرونا آذربایجان‌شرقی افزود: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط ستاد مبارزه با کرونا از مجموع ۲۱ شهرستان استان، ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

علیار راستگو، روز پنجشنبه در گفت‌ و گوی خبری با بیان اینکه تعداد شهرهای قرمز استان در ۱۷ فروردین امسال پنج مورد بود، اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های مرند، مراغه، اهر، آذرشهر، هشترود، چاراویماق، میانه، شبستر، سراب، جلفا و تبریز در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله کرونا آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون هشت شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی بوده و تنها ۲ شهرستان بستان آباد و خداآفرین در وضعیت زرد قرار دارند.

راستگو، با اشاره به اینکه تعداد بستری‌ها در تبریز به ۸۵۸ نفر رسیده و نسبت به ۳۰ اسفند ماه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش یافته است، از مردم استان و اهالی تبریز خواست در اجرای محدودیت‌ها با ستاد کرونا همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران موظف به اجرای محدودیت‌های لازم در شهرهای نارنجی و قرمز هستند،  گفت: تمامی محدودیت‌های مناطق نارنجی و قرمز استان از ساعت ۹ شب روز گذشته بر اساس ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا لازم‌الاجراست.

منبع/ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.