ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی در گفتگو با عصر آزادی مطرح نمود: پلمپ واحدهای متخلّف اصناف با شیوع موج چهارم کرونا

عصرآزادی/ حامد پورمند

با توجه به شیوع موج چهارم بیماری کرونا در جامعه ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی در مورد اجرای مصوّبات ستاد ملّی کرونا توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار روزنامه عصر آزادی،  سید حبیب هاشمی در رابطه با شیوع موج چهارّم بیماری کرونا در سطح جامعه گفت: با توجّه به دستورالعمل ستاد ملّی کرونا کشور مقرّر گردید پاساژها، مراکز تجاری، واحدهای صنفی و بازار به مدّت دو هفته تعطیل شوند تا دستورالعمل ستاد کرونا کشور اجرایی گردد.

 وی ادامه داد: با توجه به افزایش ویروس کرونا در شهرها وعلی الخصوص کلان شهرها و مشکلاتی که این بیماری جامعه را با آن گریبانگیر و درگیر نموده، جلوگیری شود باید دستورالعمل ستاد کرونا به شکل جدی اجرایی گردد. ریاست اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با بیان این که طبق دستورالعمل ستاد ملّی و استانی کرونا کلّیه مشاغل گروه های 2،3،4 به مدّت دو هفته تعطیل خواهند بود ابراز کرد: به همین منظور جلسه ای را با روسای اتحادیه های گروه های صنفی دو، سه و چهار برگزار نمودیم تا به اعضای صنفی خود اعلام نمایند که به نحو احسن دستورالعمل ستاد کرونا را اجرا نمایند.

وی اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی در خصوص تمدید مدت طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و ادامه خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن به اطلاع کلیه واحدای صنفی تبریز رسانده  شده است که تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری ادامه دارد.

هاشمی یادآور شد: بازرسی اتاق اصناف و گشت های مشترک با نهاد های مرتبط جهت اجرای دقیق دستور العمل و مصوّبات ستاد استانی و ملّی کرونا آغاز شده و بازرسان همه روز گزارشات گشت های روزانه را به مدیر ارتباطات و مسئول گشت های مشترک اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی ارائه خواهند نمود. وی ابراز داشت: در صورتی که واحدهای صنفی نسبت به  این دستور سرپیچی کنند با هماهنگی اتاق اصناف و نیروی انتظامی واحدهای مربوطه پس از اخطارهای اولیه، در صورت بی توجهی  با واحدهای متخلّف برخورد و به مدت یک ماه پلمپ خواهد شد.

                                                   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.