چهار پارک در تبریز در حال احداث و آماده بهره برداری است

به گزارش عصر آزادی آنلاین، شهردار منطقه ۳ تبریز از آماده بودن دو پارک سفیر و صائب و در حال احداث بودن مجموعه‌ی تاریخی – فرهنگی باغشمال و پارک جنگلی شهریار خبرداد.

داوود طالب نژاد در این خصوص اظهار کرد: پارک سفیر شهرک طالقانی و پارک صائب خیابان صائب در اردیبهشت ماه افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پارک محله ای صائب با وسعت هزار متر مربع از قطعات تفکیکی نیروی انتظامی در ملک سهم شهرداری منطقه احداث شده است که با آسفالت خیابان فرعی دسترسی به این پارک، عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده و افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص عملیات عمرانی و همچنین باغبانی پارک ۱۱ هزار و ۸۰۰ متر مربعی سفیر شهرک طالقانی نیز گفت: در حال حاضر آبخوری ها و نیمکت ها جاگذاری می شود که این پارک نیز در چند روز آینده همزمان با پارک صائب به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه سه تبریز احداث فضای سبز در کنار عملیات عمرانی را از سیاست های مهم و جدی  شهرداری تبریز برشمرد و افزود: مجموعه‌ی تاریخی – فرهنگی باغشمال با ۱۰۰ هزار متر مربع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابان آزادی با ارتش و پارک جنگلی شهریار در ضلع جنوبی شهرک شهید تجلایی از جمله فضاهای سبز در حال احداث هستند.

وی در تشریح پارک های احداث شده در سال های اخیر توسط شهرداری منطقه سه نیز گفت: پارک یاس در حاشیه اتوبان شهید کسایی در کنار ترمینال مرکزی شهر تبریز، پارک دفاع در حاشیه بلوار دفاع بعد از زیرگذر خرمشهر به سمت میدان فاطمیه و پارک تجلایی در شهرک تجلایی از جمله این پروژه ها هستند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طالب نژاد  در پایان اظهار کرد: در چهار پارک  هیات علمی واقع در انتهای خیابان مارالان، سعدی در شهرک طالقانی، کوثر در حاشیه بلوار دفاع (روبروی مجتمع فرهنگی هنری دکتر مبین) و مهر در خیابان ابوذر نیز در سال گذشته توسط معاونت فنی و عمرانی و سایر همکاران منطقه عملیات باز آماده سازی و تعمیرات اساسی انجام شده است.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.