انجام بیش از ۱۳ هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین، رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا طی یکسال گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد عمل جراحی در گروه‌های مختلف پزشکی در مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز به انجام رسیده است.

فقیه‌دینوری رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز از آغاز بحران کرونا به عنوان مرکز اصلی مراقبت از بیماران کرونایی ارائه خدمات درمانی نموده است با این وجود بیش از ۱۳ هزار مورد عمل جراحی در این مرکز با موفقیت انجام یافته است.

او افزود: بیشترین تعداد عمل جراحی را گروه‌های جراحی ارتوپدی و توراکس و پس از آن گروه ارولوژی به خود اختصاص داده است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: علاوه بر انجام اعمال جراحی متعدد در این مرکز در طی یکسال گذشته کلیه خدمات درمانی تشخیصی به صورت مداوم ارائه گردیده و هیچ بیماری به سایر مراکز درمانی ارجاع داده نشده است..

دینوری گفت: بزرگترین مرکز دیالیز خاورمیانه با دارا بودن بیش از ۱۲۲ تخت دیالیز تعطیل نگردیده و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی به بیماران دیالیزی ارائه خدمت کرده است.

او با بیان اینکه خدمات اورژانسی در این مرکز با تفکیک اورژانس کرونایی و غیر کرونایی فعال می‌باشد گفت: مرکز امام رضای تبریز بزرگترین مرکز آموزشی درمانی شمال غرب کشور بوده و بزرگترین ساختمان اورژانس شمال غرب کشور را نیز دارا می‌باشد از این رو درصد قابل توجهی از مراجعات اورژانسی را به خود اختصاص داده است بنابراین با تفکیک اورژانس کرونایی و غیر کرونایی تلاش کردیم خدمات اورژانسی را متوقف نکنیم.

مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز هم اکنون با بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی بستری درصد قابل توجهی از بیماران کرونایی را پذیرش می‌کند.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.