افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان‌شرقی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته با ۱۰۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۸ خبر داد.

رضا استاد رحیمی روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اسکان حداقل ۵۰۰ نفر معتاد در ایام کرونایی و راه اندازی مرکز ترک اعتیاد بانوان با اعتبار سه میلیارد تومان و برگزاری بیش از سه هزار کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی و مهارت با پوشش ۱۱۶ هزار نفر را از موفقیت های استان در حوزه مقابله با مواد مخدر برشمرد.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی رتبه نخست کشوری را در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به دست آورده است، گفت: ۱۲۴ محله پرخطر در استان شناسایی شده که باید کارهای فرهنگی و پیشگیری در آنها انجام شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی هم گفت: از ابتدای امسال با عملیات مشترک داخلی و خارجی یکهزار و ۵۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سرهنگ جعفر اقربایی با اشاره به افزایش ۵۰ درصد کشفیات مواد مخدر در این مدت افزود: در این زمینه ۳۷ نفر دستگیر و چهار باند منطقه‌ای متلاشی و ۱۶۵۴ پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.