حضور مردم در پای صندوق‌های رای، خنثی‌کننده تهدید‌های دشمنان است

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، خنثی‌کننده تهدید‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: این بار نیز با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پاسخ محکم دیگری به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهیم داد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمدرضا پورمحمدی روز جمعه بعد از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از شور و حماسه ای که مردم عزیز استان با حضور در پای صندوق‌های رای ایجاد کرده اند تقدیر و تشکر می‌کنم، دشمنان نظام و شبکه های بیگانه بسیار تبلیغ می کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما از این موضوع غافل هستند که ملت ایران به خصوص مردم آذربایجان، با غیرت و وقت شناس هستند و به وظایف خود واقف هستند.

وی افزود: صحنه حضور علی رغم تبلیغات منفی دشمنان و گرمای شدید هوا پرشور بوده و مردم به خوبی استقبال کرده و مشت محکمی بر یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

پورمحمدی هم چنین ضمن عذرخواهی از مردم بابت تاخیر شروع رای گیری در برخی شعب، گفت: در برخی از سیستم ها به دلیل دیر رسیدن کارت های مخصوص صندوق های الکترونیکی از وزارت کشور، طی شدن مراحل پیکربندی کارت ها به دستگاه ها تا ساعت ۶ و ۷ صبح طول کشید و همین امر یکسری مشکلات به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه اکنون شاید حدود ۶ شعبه آنلاین نیستند، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح که وزارت کشور اعلام کرد در شعبی که ارتباط در سیستم ایراد وجود دارد می توانند انتخابات را به صورت رای گیری دستی برگزار کنند در این شعب رای گیری به صورت دستی انجام می شود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: قهر با صندوق رای، راه حل مشکلات کشور نیست و علی‌رغم همه‌ی مشکلات معیشتی که در اثر تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان ایجاد شده است، با حضور و مشارکت حداکثری باید رئیس جمهور جدید را با رای بالا انتخاب کنیم تا با قدرت بیشتری در عرصه های داخلی و خارجی کار کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.