مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای پایبندی به نظام را نشان دادند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای نشان دادند پایبند به نظام هستند، گفت: خطاب به مسئولان نیز می‌گویم که باید قدردان این مردم باشند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم امروز بعد از انداختن رأی خود به صندوق با گلایه از بروز مشکل و تاخیر در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در تبریز، اظهار کرد: من لازم می‌دانم مراتب گله‌مندی خود را از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعلام کنم چرا که شهروندان را دچار مشکل کرده اند و اکثر صندوق های الکترونیکی شورای شهر با مشکل مواجه شده و حتی با آقای استاندار صحبت کردم و به وزیر کشور نیز پیام فرستادم.

وی افزود: مصاحبه ای از مسئولان ستاد انتخابات استان دیدم که گفتند در صورت وجود مشکل مردم می‌توانند انتخابات شورای شهر را نیز به صورت دستی انجام دهند؛ اما اگر این امکان وجود داشت چرا از اول صبح اعلام نکردید که مردم اذیت نشوند و متاسفانه عده ای از مردم با ناراحتی شعب اخذ رای را ترک کردند.

وی با بیان اینکه امیدوارم این کارها عمدی نباشد، خاطرنشان کرد: چرا مردمی را که با عشق و علاقه برای دادن رای می‌آیند، اذیت می‌کنید؟ اگر دستگاه ها ایراد داشت چرا از قبل پیش بینی نکردید؟

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه انتخابات امسال با انتخابات گذشته تفاوت زیادی دارد، گفت: تهدیدات دشمنان نسبت به نظام زیاد شده و ماه هاست که مانور می دهند که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و این موضوع موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

وی متذکر شد: مشارکت مردم در انتخابات قبل از اینکه نفعی به دیگران داشته باشد برای خود آنان نفع دارد و در تعیین سرنوشت آنان و کشور تاثیر گذار است.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: من به نتایج انتخابات امیدوار هستم و مردم با حضور خود پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد و از همین جا به نمایندگی از مردم تبریز و آذربایجان به محضر رهبر معظم انقلاب اعلام می کنم که رهبر عزیز این مردم همچنان مثل گذشته پیشقدم شده اند و خطاب به مسئولان نیز می‌گویم که باید قدردان این مردم باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.