بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب از تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت خبر می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی روز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی حسین نوری همدانی با قدردانی از نقش آفرینی و حضور ایشان در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه در انتخابات اخیر گفت: در ایجاد حماسه ۲۸ خرداد نقش آفرینی مراجع عظام تقلید بسیار موثر بود.

وی اظهار کرد: بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، حضور و همکاری همه مردم موثر است و رهنمودهای مراجع می‌تواند برای آینده دولت بسیار تاثیرگذار باشد، مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.

 رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به بهره مندی دولت سیزدهم از دعای خیر و رهنمودهای مراجع تقلید به مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله معیشت و کسب و کار اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود وظیفه و تکلیف خطیری را بر دوش ما گذاشتند و مصمم هستیم به گونه ای عمل کنیم که مردم احساس کنند که وضعیت متفاوت شده است.

وی گفت: برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیشقدم بودن در عرصه های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه ها، به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار موثر بود، تشکر می کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.