واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها ازهفته آینده در آذربایجان‌شرقی آغاز می شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز واکسیناسیون ۶۵ ساله‌ها از هفته آینده در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: محموله جدید واکسن‌ روزهای شنبه و یکشنبه آینده به دستمان می‌رسد و واکسیناسیون این گروه را از روز دوشنبه آغاز خواهیم کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، دکتر عباسعلی درستی پنجشنبه شب در گفت‌وگویی با بیان اینکه روند افزایشی بیماری کرونا در آذربایجان شرقی نسبت به متوسط کشوری، ملایم تر و کندتر است، اظهار داشت: البته در روزهای گذشته وضعیت کرونای استان همزمان با شروع موج پنجم بیماری که در کشور سرعت پیدا کرده، روند افزایشی را طی می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون استان اضافه کرد: وزارت بهداشت قول داده بود که این روزها محموله واکسن کرونا را تحویل دهد تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۷۰ سال را آغاز کنیم، هرچند که واکسن کرونای ۲۰ درصد از افراد این گروه در شهرستان‌ها و به خصوص برخی نقاط روستایی استان تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: از مردم‌ خواهش می کنیم که برای تزریق واکسن بدون اطلاع رسانی به مراکز بهداشت مراجعه نکرده و منتظر باشند تا همکاران بهداشت آن‌ها را دعوت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.