رئیس شورای شهر کرج: تهدید وجود قومیت ها بر فرصت هایش چیره شده است

رئیس شورای شهر کرج، وجود قومیت های مختلف در کرج را فرصتی عنوان کرد که بُعد تهدیدی آن بیش از فرصت هایش نمایان شده است.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جواد چپردار در جریان دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان که به همت رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده برگزار شد، تاکید کرد: متاسفانه نتوانستیم از موهبت وجود قومیت ها به خوبی استفاده کنیم.

چپردار، با اذعان بر اینکه وجود زندان ها در کرج عاملی بر تشدید آسیب های اجتماعی است، یکی از دلایل برجسته شدن چهره منفی وجود قومیت ها در کرج را همین امر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با انتقال زندان ها به خارج از کلانشهر، خودبخود بخشی از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی شهر و استان از میان خواهد رفت.

اولویت، مناطق کم برخوردار است

این عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: برخورد با تخلفات مشهودی که موجب آزار و اذیت شهروندان می شود باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته چپردار، از نگاه شورای انقلابی، رسیدگی به مناطق کم برخوردار و رفع آسیب های این مناطق از اولویت ویژه ای برخوردار است.

نبود مدیریت واحد در تصمیم گیری و اجرا

این مسئول، همچنین نبود مدیریت واحد در دو حوزه تصمیم گیری و اجرا را از معضلاتی دانست که به ویژه در زمینه اجتماعی، بسیار آسیب زا بوده است.

رئیس شورای شهر کرج، از دیدگاه اعضای دوره ششم شورا مبنی بر ضرورت بهره گیری از آخرین فرصت اعتماد مردم به نظام، سخن گفت و اضافه کرد: اگر نتوانیم با انجام اقدامات مفید و شایسته جامعه را با خود همسو کنیم، آخرین فرصت اعتماد مردم به نظام را از دست خواهیم داد.

چپردار، همگرایی را حلقه مفقوده فعالیت دستگاه ها در کرج عنوان کرد و در عین حال حضور نیروی انتظامی در شورا را مبنی بر عزم جدی این دو بخش برای هماهنگی و همگرایی بیشتر در موضوعات و چالش های اجتماعی دانست.

وی، بر ضرورت ارائه طرح های کاربردی در قالب کمیته ها و کمیسیون های مشترک اشاره و خاطرنشان کرد: گفت و گو و تعامل با دستگاه ها و متولیان پیش از قرار گرفتن در مرحله تصمیم گیری، می تواند نقشه راه مفید و موثری را پیش روی ما قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.