سید مرتضی اعتصامی؛ تعلل در اتصال امتداد کلکتورهای آب سطحی تقاطع زیرگذر ماهان- آزادی بررسی شود

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج گفت: اهمال کاری و تعلل در اتصال امتداد کلکتورهای آب سطحی تقاطع زیرگذر ماهان- آزادی بررسی و نتیجه آن سریعا اعلام شود.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سید مرتضی اعتصامی در تذکر پیش از دستور بیست و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آبگرفتگی اخیر شهر کرج پس از بارندگی اظهار اشت: نباید به کوچکترین بارندگی شهر به این وضعیت دچار شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر افزود: علی رغم پیگیری های شفاهی از حدود یک ماه قبل از مسئولان مربوطه شهرداری در خصوص اتصال امتداد کلکتورهای آب سطحی تقاطع و زیرگذر ماهان- آزادی با توجه به اهمیت نقش این کلکتور در جمع آوری بخش بزرگی از روان آب سطح شهر شایسته است علل قصور در اتصال و اتمام این کلکتور با توجه به آبگرفتگی اخیر در اسرع وقت ارسال شود.

اعتصامی با بیان اینکه متاسفانه حرف اعضای شورای شهر شنیده نمی شود و به تذکرات هم ترتیب اثر داده نمی شود، تصریح کرد: یکی از نمونه های این موارد در اولین روز شورا بود که به همراه شهردار و جمعی از معاونین از دو پروژه بازدید کردیم در همان پروژه سه مرتبه تاکید کردم که با توجه به نزدیک بودن فصل بارندگی باید اتصال کلکتور انجام شود بعد از آن چند بار هم تلفنی پیگیری کردم اما به این موضوع توجهی نشده است.

وی بیان کرد: با کوچکترین بارندگی و با وجود اینکه تذکرات آن را از قبل داده بودیم نصف شهر دچار آبگرفتگی شده است، قرار نیست با کوچکترین بارندگی شهر به این وضعیت دچار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.