حجت‌الاسلام والمسلمين حسينی ليلابی هيچ‌گاه حمايت از ولايت و انقلاب اسلامی را رها نکرد

پيام رئيس سازمان جهادکشاورزی آذربايجان شرقی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين ليلابی

رئيس سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی در پيامی، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلی اصغر حسينی ليلابی پدر شهيدان سيدجواد و سيدمحمد حسينی ليلابی و امام جماعت سابق سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی را تسليت گفت.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، متن پيام مهندس اکبر فتحی بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يسُدُّهَا شَيءٌ إِلَي يوْمِ الْقِيامَةِ

خبر درگذشت روحانی انقلابی و ولايت‌مدار ابوالشهيدين حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلی اصغر حسينی ليلابی پدر شهيدان سيدمحمد و سيدجواد حسينی ليلابی و امام جماعت سابق سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی موجب تالم و اندوه گرديد.

آن روحانی جليل‌القدر و عالمِ عامل عمر پربرکت خويش را صرف گسترش و نشر معارف دينی و علوم اسلامی و ترويج شعائر اهل‌بيت عليهم‌السلام نموده و هيچ‌گاه حمايت از ولايت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در ‌ صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنويت و بصيرت بود که با تقديم دو فرزند دلبندش در راه حراست از ايران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ايمان و اعتقاد راستين به اسلام ناب محمدی و پيروی از ولايت بود.

اينجانب ضايعه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلی اصغر حسينی ليلابی که نزدیک به سه دهه مسئولیت امام جماعت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی را برعهده داشت را به همه جهادگران، دوستداران و علاقمندان آن مرحوم در سازمان جهادکشاورزی استان آذربايجان شرقی و خانواده‌های شهدا به ويژه بيت مکرم ايشان تسليت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

گفتنی است سيد جواد حسينی متولد سوم شهريور ١٣۴٩ است که در تاريخ ١٨ فروردين ١٣۶۶ در منطقه «فاو» در عمليات «کربلای 8» به شهادت رسيد. همچنين «سيد محمد حسينی ليلابی» متولد دوم آذر ١٣۵٠ در هفتم خرداد ١٣۶۵ در منطقه عملياتی «دزفول» به شهادت رسيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.