جواد چپردار؛ طرح ساماندهی تبلیغات شهری در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اعلام وصول شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح جامع ساماندهی تبلیغات محیط و شهری کرج با امضاء 10 نفر از اعضاء شورای شهر در ششمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بررسی و امضا شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، جواد چپردار در ششمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که با حضور اعضاء کمیسیون برگزار شد؛ اظهارداشت: تابلوهاي تبليغاتی، بيلبوردها و فضاهای تبليغاتی مختلف به جای ايفای نقش در انتقال پيام به مخاطبان و فرهنگ سازی به مشكل و معضلی در انضباط شهری تبديل شده و نياز به ساماندهی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با بیان این طرح شامل 35 ماده و 4 فصل می باشد ، اظهار داشت: طرح ساماندهی تبلیغات شهری با موضوع تمرکز تصمیم‌گیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری در اولین کمیسیون محیط زیست که با حضور روسای سازمان های مربوطه بررسی و نهایی می شود و سپس درجلسه صحن علنی این شورا تصویب خواهد شد.

چپردار تاکید کرد: اولین ماده طرح ساماندهی تبلیغات شهری در جهت اجرای تبصره بند ۲۵ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، تبصره ۶ ماده ۹۶، بند ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری و همچنین آیین نامه پیش آمدگی های ساختمانی در گذرها و به منظور هماهنگی و یکسان سازی در ضوابط و مقررات مربوط به تبلیغات محیطی و ساماندهی امور و پاسخگویی به متقاضیان در زمینه نصب و انجام تبلیغات، ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی در چارچوب طرح ساماندهی تبلیغات شهری اشاره شده است.

وی افزود: به ماده 35 این طرح اشاره کرد و یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف است در مدت حداکثر ۶ ماه طرح استاندارد سازی و جانمایی تابلوهای موجود و مستقر در سطح شهر که به هر نحوی با مواد فوق مغایرت دارند را بر اساس مصوبه بروزرسانی نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.