مدیرعامل بیمه تعاون کشور در سفر به تبریز خبر داد؛ آذربایجان شرقی ۳.۸ درصد سهم صنعت بیمه کل کشور را داراست

عصر آزادی آنلاین/ شهرام صادق زاده: مدیرعامل بیمه تعاون کشور که برای شرکت در جلسه نمایندگان این بیمه در استانهای شمالغرب کشور به تبریز سفر کرده بود از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای صنفی و کسب و کارهای صنایع کوچک و متوسط تعطیل شده بر اثر بحران کرونا خبر داد.
یونس مظلومی در جمع تعدادی از خبرنگاران رسانه های گروهی آذربایجان شرقی با اشاره به انجام مسئولیت های اجتماعی بیمه تعاون افزود: این مبلغ در قالب بیمه توقف کسب و کارها به ۳ هزار واحد صنفی در سطح کشور پرداخت شده است.
وی ادامه داد: معیار اصلی در بیمه تعاون، توسعه کسب و کار و سودآوری است لذا نباید بیمه وارد ضرر و زیان شود زیرا نتایج آن به مردم و بیمه گذار برمی گردد.
وی اضافه کرد: برای ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون، مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان راه اندازی شده و این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پیگیر جلب رضایت وی شود که این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد!
مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به سهم این بیمه در صنعت بیمه کشور یادآور شد: سهم ما نسبت به کل بیمه های کشور ۱.۵ درصد است و ۴۰۰ هزار نفر در ایران بیمه تعاون هستند و ۱۰۰ نمایندگی نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند.
مظلومی اظهار کرد: آذربایجان شرقی ۳.۸ درصد سهم صنعت بیمه کل کشور معادل سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان را تولید می کند که متوسط سهم بیمه تعاون در این استان ۷ درصد است.
وی با اشاره به فعالیت اپلیکیشن های مختلف در عرصه بیمه خاطرنشان کرد: ثبت نام بیمه به صورت آنلاین تنها ۲ درصد است و مابقی به شیوه گذشته و به صورت حضوری توسط نمایندگان بیمه ها انجام می شود که ترجیح اصلی بیمه گذاران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.