امیر توکلی: در کارم سعی می کنم به تمام سوژه های جامعه نگاهی متفاوت داشته باشم

عصرآزادی آنلاین/ علیرضانیاکان:
عصر روز جمعه سوم دی ماه فيلمهای کوتاه ترديد و گناه به كارگردانی امير توكلی و تهيه كنندگی علی كرمی با بازی كسری ذوالفقاری و اشكان دلاوری در سينما نقطه عطف درمجتمع جم سنتر با حضور كثيری از عوامل و بازيگران سينما اكران شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، نسیم ادبی، مريم مومن، زهرا داوود نژاد، رضا توكلی، سهيل قاصدی، داوود موثقی، عليرضا غفاری، شهرام اسدزاده، ساميه لك سوگل طهماسبی، فريبا طالبی، فريبا كوثری و …… حضور داشتند.

در جلسه نقد و بررسی این فیلم‌ها که با حضور علیرضا غفاری و داود موثقی و کارگردان فیلم برگزار شد، توکلی گفت: هدف از ساخت فيلم گناه نگاه متفاوت به موضوع مرگ و خودكشی بود كه سعی كردم با دكو پاژی خاص برای اولين بار به تصوير بكشم من در كارم سعی ميكنم به تمام سوژه های جامعه نگاهی خاص و متفاوت داشته باشم و در عين پايان بندی كامل فیلم و نتيجه شخصی بيننده را وادار به فکر و قضاوت را به عهده مخاطب بگذارم.

وی اظهار داشت: هدف از ساخت فيلم ترديد نشان دادن تفاوت برداشت شخصی ما آدم ها نسبت به يك موضوع خاص با ذات حقيقی آن موضوع هست.

وی همچنین افزود: من سعی کردم در فيلم ترديد به مخاطبينم نشان دهم اتفاقی كه ما برداشت ميكنيم به جای برداشت شخصی سعی كنيم به واقعيت اتفاق بپردازيم.

عکاس: فاطمه‌ مهدوی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.