مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز: مشکلات پیمانکاران خدمات شهری حل می‌شود

عصر آزادی آنلاین/ سرویس شهری: طی جلسه ای که در محل سازمان مدیریت پسماند و با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و پیمانکاران حوزه خدمات برگزار شد مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند پای درد و دل این پیمانکاران نشست.
در این نشست پیمانکاران خدمات شهری شهرداری تبریز با طرح مشکلات و موارد خود مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند را در جریان این مشکلات و موارد قرار دادند و از وی در هموارسازی مسیر فعالیت و رفع مشکلات کمک خواستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز بعد از استماع موارد و مشکلات پیمانکاران با بیان اینکه پیمانکاران و شهرداری شرکای اجتماعی هستند و بدون اتفاق نظر ایشان هیچ کاری پیش نمی‌رود ابراز داشت: پیمانکاران باید در حوزه فعالیت خود وجدان کاری را سرلوحه خود قرار دهند.
یونس فاتح همچنین برای افزایش کیفیت و سرعت رفع مشکلات پیمانکاران از آنها خواست تا در خصوص رفع این موارد راهکارهایی نیز ارائه دهند.
وی افزود: من طرفدار تعامل و هم فکری هستم و بعد از جمع‌بندی مشکلات و راهکارهای ارائه شده تمامی تلاش خود را برای حل این مشکلات خواهم کرد تا پیمانکاران حوزه خدمات شهری بدون هیچ گونه مشکل و موردی بتوانند با دقت و سرعت بالایی به شهروندان فهیم تبریزی ارائه خدمات کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.