برگ جریمه برای تراکتور و ماشین‌سازی

تیم‌های تراکتور و ماشین سازی در پرونده های جدید کمیته انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان محکوم شدند.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: کمیته وضعیت بازیکنان چند رای صادره خود را منتشر کرد که به شرح زیر است:

محمدرضا خانزاده از باشگاه تراکتور بابت مطالبه یازده میلیارد ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت هشت میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال محکوم شد.

پیرو شکایت غلامحسین کریم‌پور از باشگاه ماشین‌سازی تبریز بابت مطالبه چهارصد و هشتاد میلیون ریالی، این باشگاه به پرداخت مبلغ مورد مطالبه محکوم شد.

همچنین شکایت اصغر اعتباری از باشگاه ماشین سازی تبریز منجر به محکومیت باشگاه به پراخت دو میلیارد ریال معادل کل مبلغ مورد مطالبه شد.

مهدی جعفرپور نیز شکایتی بابت مطالبه هفتصد و پنجاه میلیون ریال از ماشین سازی تبریز کرد که طبق رای کمیته وضعیت بازیکنان این باشگاه به پرداخت چهارصد و چهل و دو میلیون ریال محکم شد.

باشگاه ماشین سازی باید مبلغ سیصد میلیون ریال نیز پیرو شکایت اسماعیل بالائی به وی بپردازد.

همچنین آرای کمیته انضباطی علیه باشگاه ماشین‌سازی هم به شرح زیر است:

در دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و ماشین‌سازی تبریز که در تاریخ 11 دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سورفتار ناشی از دریافت 6 اخطار به پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدرضا فرامرزی تدارکات تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل بدفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت و پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم سایپا و ماشین‌سازی تبریز که 22 دیماه برگزار شد، تیم ماشین سازی به دلیل سو رفتار ناشی از 5 اخطار به پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدعلی ابراهیمیان سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال محکوم شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.