مهدی کیانی وارد تبریز شد

بازیکن سابق تیم تراکتور برای مذاکره با این باشگاه وارد تبریز شد.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: بازیکن سابق تیم تراکتور برای مذاکره با این تیم در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی وارد تبریز شد.

باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی تراکتور مراحل پایانی خود را طی می کند و مسوولان این باشگاه در تلاش هستند هر چه زودتر بدهی‌های خارجی تراکتور را پرداخت کرده تا بتوانند برای تقویت تیم بازیکن جدید جذب نمایند.

خرم استاندار آذربایجان‌شرقی در این مورد اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالات تیم در نیم فصل بسته شده بود بیش از 60 میلیارد تومان دولت برای این تیم پول تصویب و در حال تزریق تا پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود تا امکان جذب بازیکن جدید و پرداخت تعهدات تیم فراهم شود.

در این راستا مسوولان باشگاه تراکتور در حال مذاکره با بازیکنان داخلی و خارجی هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظر سولدو را جذب کنند.

مهدی کیانی که سابقه ده سال بازی در تیم تراکتور را داشته و در بین هواداران تراکتور از محبوبیت بالایی برخوردار است، شب گذشته برای مذاکره به مسوولان تراکتور وارد تبریز شد.

وی در سالی که باشگاه تراکتور به زنوزی واگذار شده از این باشگاه جدا و سپاهان پیوسته بود و در حال حاضر در تیم مس رفسنجان حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.