رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دستگاه‌های ملی بر استراتژی‌های معین مدیریتی تمرکز می‎کنند، افزود: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود.

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: تجربیات نشان می‌دهد استان‌هایی که جدل‌های درون حزبی و گروهی زیادی در داخل دارند، به تدریج به سمت انفعال می‌روند و برعکس استان‌هایی که اختلافات داخلی را به حداقل می‌رسانند کاملا موفق هستند و برنامه‎های خود را به خوبی پیش می‌برند که بسیار تلاش شده آذربایجان شرقی جزو استان های دسته دوم باشد.
وی افزود: با وحدت رویه هرچه بیشتر بین مسئولان و نمایندگان استان بسیاری از مسائل قابل حل است؛ ما هم در حال تدارک زمینه‌هایی هستیم که بتوانیم به استان در جهت رسیدن به توسعه پایدار نفع برسانیم.
فرشکاران یادآور شد: تاکید دولت سیزدهم تمرکززدایی از تهران است و بر همین اساس تلاش می شود در بودجه سال 1401 استان‌ها، هم از نظر قدرت عمل و هم از جهت اعتبارات تقویت شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معمولا دستگاه‌های ملی بر استراتژی‌های معین مدیریتی تمرکز می‎کنند، افزود: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به هدفگذاری رشد هشت درصدی اقتصاد کشور یادآور شد: در دهه‌های گذشته همواره رشدهای اقتصادی بدون تکیه بر نفت و میعانات گازی چندان مطلوب نبوده و این رویه باید اصلاح و در ساختار اقتصادی تجدید نظر شود.
این مسئول با بیان اینکه حالت‌های روندی و روزمره کسالت آور بوده و امید و خودباوری را از بین می‌برد، ابراز داشت: ساختار اقتصادی متکی بر نفت باید بشکند و درآمدهای حاصل از فعالیت‌های مولد افزایش یابد.
فرشکاران همچنین بر ضرورت اجرای دقیق برنامه‌های سند آمایش در استان تاکید و تصریح کرد: آمایش سرزمین چارچوبی است که با استفاده از آن می‎توانیم در موضوعاتی مثل توزیع منابع، فعالیت‌های اقتصادی و ساختارهای کشاورزی بر مبنای استعدادهای فضا، مکان و جمعیت حرکت کنیم و در نتیجه به اهداف مورد انتظار در حوزه‌های مختلف دست یابیم.
در اين ديدار علي صفايي فرد، مديركل پزشكي قانوني استان به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين حوزه و مسائل و مشكلات موجود پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.