دست همکاری برای آبادانی تبریز

در تفاهم نامه مشترک همکاری مابین سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری عنوان گردید؛

عصرآزادی/ سرویس شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در محل این سازمان خبر داد.

در راستای استفاده از دانش روز فعالیت ها و تخصص های شرکت های دانش بنیان در حوزه مدیریت پسماند تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری استان امضا گردیده و طرفین برای آبادانی تبریز دست همکاری دادند.

در مفاد این تفاهمنامه که در اختیار رسانه ها گذاشته شده است تقویت و توسعه همکاری های فی مابین با هدف دسترسی و به کارگیری دانش فنی و فنآوری روزآمد در اجرای طرح‌های فناورانه پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای طرفین قید شده است.

همچنین تعهدات پارک علم و فناوری شامل معرفی شرکت ها و محصولات دانش بنیان مرتبط با حوزه مدیریت پسماند توسط پارک به سازمان، همکاری در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فنآوری و تهيه و ارسال پروپوزال توسط پارک، همکاری در خصوص معرفی پژوهشگران و متخصصین مورد نیاز سازمان پسماند توسط پارک، ارائه خدمات علمی، اطلاعاتی، نرم افزاری و مشاوره ای به سازمان توسط پارک، فعال سازی یک مرکز در حوزه پسماند حداقل با حضور 5 شرکت دانش بنیان در چارچوب مقررات پارک، ایجاد بستر لازم برای فعال سازی دفتر ( تحقیق و توسعه) شهرداری در پارک علم و فن آوری عنوان شده است.

تعهدات سازمان مدیریت پسماند نیز ایجاد زمینه های مناسب جهت بهره گیری ازتوانمندی ها و خدمات پارک وواحدهای فناور مستقر، اولويت داشتن واحدهاي مستقر درمجموعه پارك براي خرید محصول یا اجراي طرح ها، تهیه چالشها و موارد قابل طرح در رویداد و جشنواره رویش، ایجاد بستر لازم توسط سازمان برای فروش محصولات و خدمات مرتبط شرکت های معرفی شده از طرف پارک ذکر گردیده است.

شایان ذکر است مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضا و مبادله آن به مدت سه سال می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.