پشت پرده هجمه های بی اساس علیه مدیران انقلابی و جهادی؛ تخریب چهره های انقلابی همسو با دولت حربه ای برای تضعیف دولت است

عصرآزادی آنلاین، پس از روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، تخریب چهره ها و مدیران انقلابی به عنوان یکی از حربه های سنگ اندازی علیه مسیر تحول و انقلابی گری دولت استفاده می شود.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، در چند روز اخیر که خبر انتصاب یکی از مدیران انقلابی به عنوان فرماندار یکی از شهرستانهای آذربایجان شرقی مطرح شده است، اقدامات و اتهامات بی پایه و اساس، علیه این مدیر انقلابی از طرف عده ای معلوم الحال مطرح شده است که در راستای همین سیاست تخریب چهره های انقلابی و پاک، در فضای مجازی و برخی از رسانه ها، منتشر می شود.
با اندکی تحقیق، پرس و جو و حتی استعلام از مراجع قضائی و امنیتی به راحتی می توان فهمید تمام این اتهامات و شایعه ها مردود است، مدیری که اتفاقاً به خاطر عملکرد تحسین برانگیزش در دوران مدیریتش به خاطر عداوت و کینه شخصی برخی از افراد، اتهاماتی علیه اش مطرح بود که پس از مراجعه به مراجع قضایی و ادای توضیحات، از همه آنها تبرئه شد!
حال که او به عنوان رئیس مجمع عالی یکی از ارگان های تاثیرگذار و انقلابی به عنوان گزینه فرمانداری یکی از شهرستانهای آذربایجان شرقی مطرح شده اند و این اتهامات کذب دوباره مطرح می شود، جای سؤال و تعجب برانگیز است!
علی ایحال، امیدواریم این فضاسازی ها و هیاهوی کذب علیه مدیران سالم و انقلابی، هیچ تأثیری در روند انتصاب چنین افرادی در مسئولیت ها نداشته باشد تا مدیرانی همسو با دولت، زمام امور را در دست بگیرند.

شایان ذکر است که وی، دارای دو مدرک دکتری از مدیران خوشفکر و انقلابی در دولت های نهم و دهم بود که در زمان مدیر کلی خود در استان، منشاء خدمات ارزشمندی بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.