قهرماني تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در لیگ برتر فوتسال امید

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با کسب دو پیروزی قهرمان لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید شد.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: شاگردان ناصر رهنما در دومين روز مرحله ی نهایی لیگ برتر امید به مصاف فرش آرا مشهد رفتند که در پایان با نتیجه 5-2 صاحب برتری شدند.

در این دیدار مانی قانع 2 بار دروازه نماینده مشهد را باز کرد و امیررضا باباییقاسم نریمانی و محمد شکری هم گلهای دیگرنارنجیپوشان را وارد دروازه نماینده خراسان رضوی کردند.

با پیروزی تیم مس سونگون ورزقان برابر فرش آرا مشهد در بازي نخست روز دوم، برد گهر زمین سیرجان برابر تیم استعدادهای درخشان مشهد با توجه به قانون بازی رو در رو و یا تساوی دو تیم حكم به قهرمانی لاله های نارنجی می داد.

بازی تیم های گهر زمین سیرجان و استعداد درخشان مشهد در حالي كه با نتیجه 4-3 به سود نماینده سیرجان در جریان بود با اعتراض تیم مشهد نیمه تمام ماند و با اعلام نماینده فدارسیون این بازی 3-0 به صعود نماینده سیرجان اعلام شد.

مس سونگون ورزقان با این پیروزی 6 امتیازی شد و یک بازی مانده به پایان مرحله ی نهایی لیگ برتر امید قهرمانی خود را مسجل کرد و تيم های گهر زمین سیرجان با 3 و دو تیم مشهدی فرش آرا واستعدادهای درخشان با 1 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار دارند.

مرحله ی نهایی لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید با شرکت 4 تيم مس سونگون ورزقانفرش آرا مشهداستعدادهای درخشان مشهد و گهر زمین سیرجان به میزبانی به مدت 3 روز به انجام رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.