دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده خلبان شهید تبریزی

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل خلبان شهید علیرضا حنیفه‌زاد و مرحوم پرویز حبیبی، با خانواده‌های آنان دیدار کرد.

عصر آزادی آنلاین بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» در دیدار با خانواده سرگرد خلبان شهید «علیرضا حنیفه‌زاد»، ایثار و از جان‌گذشتگی این شهید به همراه استادش، شهید «صادق فلاحی» را، عینیت‌بخشی به شعار «ارتش فدای ملت» دانسته و از صبر و بردباری خانواده این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با حضور در منزل مرحوم «پرویز حبیبی»، شهروندی که بر اثر سقوط جنگنده در تبریز، جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت به خانواده او، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات کرد.

صبح روز دوشنبه (دوم اسفند) یک فروند هواپیمای جنگنده از نوع اف ۵ در داخل شهر تبریز و حومه فرودگاه بین المللی این شهر، در سالن ورزشی شهید علیپور در و مجاورت یک مدرسه سقوط کرد که خوشبختانه در آن لحظه مدرسه مذکور تعطیل بوده است.

بر اثر سقوط این جنگنده، سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه‌زاد به فیض شهادت رسیدند و یک شهروند نیز جان خود را از دست داد؛ این در حالی است که خلبانان این هواپیمای آموزشی با وجود اینکه می‌توانستند از صندلی پران استفاده کرده و جان خود را نجات دهند، با ازخودگذشتگی و رشادت، هواپیما را به منطقه کم‌جمعیت هدایت کرده و مانع از سقوط هواپیما در منطقه‌ای پرجمعیت و پرتراکم شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.