در آستانه عید نوروز در تبریز انجام می شود؛ مراسم قُلک شِکنی به نفع قلب های سبز

عصر آزادی آنلاین/ سرویس اجتماعی: یکی از راه های جذب کمک های مردمی استفاده از قلک و صندوق های جمع آوری پول می باشد.

در این خصوص جمعيت خيريه قلبهاي سبز پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، با طراحی صندوق های جمع آوری کمک نقدی در ۴ اندازه کوچک، متوسط، رومیزی و ایستاده و همچنین قلک های خانگی، آن ها را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده است.
یکی از اهداف اصلی این طرح توسعه فرهنگ “کمک به هم نوع” در بین کودکان بوده است لذا قلک ها و صندوق ها در دفتر جمعيت جهت ارائه به متقاضیان موجود بوده و در صورت تقاضای همیاران، به محل کار یا منزل آنها ارسال خواهد شد.
همچنین بعد از پر شدن، با تماس تلفنی مجدد با دفتر موسسه و یا از طریق سایت جمعیت، نیروهای اجرایی برای تحویل و تخلیه آن ها در اسرع وقت اقدام خواهند نمود.
به گفته مسئولان این جمعیت خیریه، مبالغ موجود در هر قُلک به نام “همیار” در حساب های جمعيت ثبت شده و به اطلاع وی می رسد و شهروندان می توانند جهت درخواست قلک به https://greenhearts.ir/gholak/ مراجعه نمایند.
همچنین شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷-۹۹۱۱-۹۹۵۱-۳۳۱۲ برای کودکان مبتلا به سرطان و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴-۳۳۷۹-۱۱۰۸-۹۹۲۶ برای کمک به دانش آموزان مستعد کم بضاعت در اختیار خیرین و عموم همشهریان قرار می گیرد تا کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.