بازیکن جدید با تصمیم ساغلام به تراکتور اضافه می‌شود 

بازیکن جدید با تصمیم ساغلام به تراکتور اضافه میشود اما در حال حاضر نه بازیکن جدیدی جذب شده و نه کسی در تمرین شرکت کرده است. 

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: بعد از تغییر و تحولات کادرفنی تراکتور، بازار شایعات در مورد جذب بازیکن آزاد در مورد این تیم داغ شده و در فضای مجازی حتی کار تا جایی پیش رفته که اعلام شده است، بازیکن جدید در تمرین تراکتور شرکت کرده یا عنوان شده که بازیکنی جدید در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار دارد. 

در طی روزهای اخیر تمامی فکر و ذکر مسئولان باشگاه تراکتور روی بحث کادر فنی معطوف بوده و تاکنون صحبتی درباره جذب بازیکن در داخل باشگاه مطرح نشده است. 

واقعیت ماجرا این است که در حال حاضر تراکتور تا ۲۶ اسفند سه بازی برگزار خواهد کرد و تا بازی مقابل آلومینیوم بعید است که بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود و حتی اگر یار جدید هم جذب شود، با توجه به فشردگی بازی‌ها و عدم ناهماهنگی با تیم نمی‌تواند در این مقطع به میدان برود. 

اگر بنا بر جذب بازیکن آزاد باشد، این کار زیر نظر ساغلام انجام خواهد گرفت و از طرف دیگر با توجه به وقفه موجود بین بازی‌های هفته بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم که با تعطیلات عید و ایام فیفادی مصادف است، این فرصت وجود خواهد داشت که بازیکن جدید خود را با شرایط جدید وفق دهد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.