کلاشی: رسالت باشگاه دبیری بازیکن‌پروری است/ آینده بازیکنان برایمان اهمیت دارد 

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: با صعود تیم دبیری به مرحله بعدی لیگ برتر نونهالان کشور نشان دادیم در کنار نتیجه می توانیم به رسالت خود که بازیکنپروری است، توجه کنیم. 

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: حبیب کلاشی در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: توجه باشگاه دبیری همیشه به فوتبال پایه و بازیکنپروری بوده و هم در گذشته و هم در حال حاضر بازیکنانی از این مجموعه در سطح اول فوتبال ایران حضور دارند که میتوانم به پیمان بابایی و امیر ابراهیمزاده در باشگاه تراکتور اشاره کنم. 

وی گفت: برای ما آینده بازیکنان مهم است و مانند بعضی‌ها به دنبال خراب کردن‌ و تخریب کردن بچهها برای کسب نتیجه به هر قیمتی نبوده و اخلاق ورزشی در باشگاه دبیری همیشه در اولویت است. با وجود اینکه تلاشهایی شد تیم دبیری به نتیجه نرسد اما خوشبختانه توانستیم به خوبی مدیریت کرده برنامه عدهای را خنثی کرده و در نهایت به هدفمان که صعود به مرحله بعدی بود دست یافته و حال برای دور بعدی مسابقات برنامهریزی مینماییم. 

کلاشی افزود: در بازی برابر همدان با توجه به اینکه صعود تیم محرز شده بود از بازیکنانی که در طول فصل کمتر استفاده شده بود، بهره برده و سعی کردیم به تمام بازیکنان تیم انگیزه دهیم. 

قائم مقام باشگاه دبیری تصریح کرد: جا دارد این صعود را به خانواده دبیری تبریک گویم که همیشه حامی فوتبال تبریز در رده پایه بود و همنچنین از آقای عادل موحد، آقای ناصر باقری و سایر مربیان و بازیکنان تیم دبیری و خانواده محترم‌شان هم تشکر نمایم که توانستند با این صعود خیلی چیزها را برای بدخواهان تیم و مجموعه دبیری ثابت کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.