کاشت ۱۱۷ درخت برای کودکان بهبود یافته از سرطان تبریز

به مناسبت روز درختکاری صورت گرفت؛

به مناسبت روز درختکاری ۱۱۷ اصله نهال به افتخار کودکان بهبود یافته از بیماری سرطان در محوطه لاله پارک تبریز کاشته شد که در آن جمعی از کودکان بهبود یافته از سرطان و مسئولان شهری و درمانی نیز حضور داشتند.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، شهردار منطقه ۵ تبریز در این مراسم با بیان اینکه موسسه تسکین اقدامات مهمی در حوزه سلامت انجام می دهد گفت: با ایجاد این موسسه قدم های موثری برای درمان کودکان مبتلا به سرطان برداشته شده و این ارگان نیز افتخار همراهی با این مجموعه را دارد.

سیدعلی اصغر نساج افزود:حوزه سلامت یکی از مهمترین حوزه های اجتماعی به شمار می رود و تلاش برای سالم سازی شایسته تقدیر است و در دین مقدس اسلام و فرهنگ ایرانی نیز بر کار خیر و نیکوکاری تاکید شده است.

وی اضافه کرد: همه موظفیم در راستای عمل به اسلام و انسانیت در سلامت جامعه و نیکوکاری تلاش کنیم چرا که جامعه سالم به جامعه ای پرنشاط و امیدوار منجر خواهد شد.

نساج عنوان کرد: همکاران شهرداری منطقه ۵ تبریز در مدیریت فرهنگی و مدیریت روابط عمومی سعی در نشاط و امیدواری دارند و امروز نیز در

کنار کودکان بهبود یافته از سرطان و خانواده های آنان هستیم تا به آنان امید و نشاط بیشتربدهیم.

▪️تسکین تخصصی ترین موسسه درمانی در حوزه سرطان کودکان است

مدیرعامل تسکین نیز دراین مراسم با اشاره به فعالیت ۷ ساله موسسه گفت: این مرکز، تخصصی ترین موسسه درمانی در حوزه سرطان کودکان بوده و علاوه بر آذربایجان شرقی از استانهای همجوار حتی کشورهای همسایه پذیرش بیماران مبتلا به سرطان دارد.

میلانی افزود: برای سومین سال وارد فاز حمایتی از کودکان مبتلا به سرطان شده ایم و بنا به وضعیت کودکان درصدهای حمایتی تعریف می کنیم و امسال از تیرماه بدون توجه به وضعیت معیشتی کودکان در چهار بخش حمایت کامل را انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری تا اول اسفند ۴۶۰ تحت حمایت قرار گرفتند که ۵۳ کودک قطعی درمان یافته اند و امروز به یاد ۱۱۷ کودک بهبود یافته در سال ۹۸ و ۹۹ نهال در محل مجتمع لاله پارک تبریز کاشته شد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.