طی پیامی؛ قدردانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز از تلاش همراهان در هفته منابع طبیعی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در پایان هفته منابع طبیعی طی پیامی از همراهی مسئولان و اصحاب رسانه در هفته منابع طبیعی تقدیر کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، حامد فرضی با اتمام هفته منابع طبیعی در پیامی از تلاش ریاست سازمان، معاونت آبخیزداری سازمان، مدیران کل، همکاران اداره استان البرز، اصحاب رسانه و تمامی حاضرین در مراسم افتتاح پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری هفته منابع طبیعی ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

“منابع طبیعی، نعمتی است بزرگ که خداوند به امانت در اختیار انسان قرارداده و همه‌ ما در قبال چگونگی بهره‌برداری از آن مسئول هستیم.

اینک که به اهتمام جدی شما بزرگواران و تلاشگران این عرصه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر صیانت، حفظ و حراست از منابع طبیعی، برگ زرینی از تاریخ افتخارات استان ورق خورده است، برخود لازم می دانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از شما عزیزان که با اقتدار و صلابت از این نعمت الهی حفاظت می کنید، بجای آورم.

بی تردید تلاش های شبانه روزی شما عزیزان و حافظان منابع طبیعی و تمامی تلاشگران عرصه خدمتگزاری به منابع طبیعی و نقش بی بدیل دستگاه‌های اجرایی است که موجبات پایداری و بقای منابع طبیعی را فراهم می‌آورد.

اینجانب خدمت همه‌ شما همکاران بزرگوار خداقوت گفته و مراتب قدردانی و تشکر خود را از همه شما عزیزان اعلام کنم.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.