ساغلام: برای پیروزی مقابل فولاد خوزستان می‌رویم/ تیم دلخواه هواداران را خواهم ساخت

سرمربی تیم تراکتور گفت: کسانی که در فوتبال هستند به ما حق خواهند داد 7، 8 روز زمان کم برای تغییر و ایجاد شرایط مثبت است.

عصر آزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: ارطغرل ساغلام سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان گفت: ابتدا می‌خواهم در مورد بازی هفته گذشته خود برابر شهرخودرو مطالبی بگویم. یک بازی بود که هم برای ما و هم حریف اهمیت داشت و اگر‌ از موقعیت پنالتی خود استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را به سود خود به اتمام برسانیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم و شهرخودرو هم در شرایط سختی قرار داشتند و بازی مقابل ما برای آنها برای ماندن در لیگ حایز اهمیت داشت و اینطور بازی‌ها بردن خیلی مهم هستند، اما اگر نتوانیم ببریم باید 3 امتیاز را نیز از دست دهیم.

وی گفت: شرایط ما در لیگ مشخص است. قبل از تعطیلات لیگ، دو بازی بسیار مهم برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک داریم و هدفمان این است از این دو بازی حداکثر امتیاز گرفته و با روحیه و شرایط خوب  به تعطیلات برویم و برای آینده امیدوارم باشیم.

ساغلام تصریح کرد: بازی برابر فولاد خوزستان برای‌مان بسیار مهم است. حدود یک هفته است با تیم دارم تمرین می کنم و بعد از آنالیزهایی که در این مدت کوتاه انجام دادیم، نقاط ضعف تیم را شناسایی کردیم. کسانی که در فوتبال هستند به ما حق خواهند داد در 7، 8 روز زمان کم برای تغییر و ایجاد شرایط مثبت است. در این شرایط بازیکنان ما باید مسوولیت‌پذیر باشند و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: به عنوان تیم باید بهتر کار کنیم و از آخرین نفر تیم تا مهاجم تیم باید هماهنگ و خوب تلاش کرده و کار کرده و در فاز تهاجمی هم از دروازه بان تا سایر بازیکنان باید در فاز تهاجمی خوب کار کرده و موقعیت‌های بیشتری را به دست آوردیم.

ساغلام گفت: فردا بازیکنان ما با خواست بیشتر و انگیزه بیشتر بازی خواهند کرد و از اول بازی با کارکرد و رفتارشان نشان خواهند داد که چقدر خواستار پیروزی در این بازی هستند و انشاالله 3 امتیاز بازی را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم تراکتور گفت: ‌می‌دانیم با چه تیم خوبی بازی می‌کنیم که مدت ها بازیکنانش کنار هم بودند و با هم هماهنگ هستند. چند تا بازیکن ما را برای بازی فردا نداریم اما مطمن هستم بازیکنان جانشین توانایی خود را نشان داده و ثابت خواهند کرد که چیزی از بازیکنانی که بیشتر بازی کردند، ندارند.

وی گفت: از طرفداران تیم هم می خواهم آرزوهای خوب‌شان و دعاها‌یشان را از ما دریغ نکنند و انشاالله در مدت کوتاهی تیمی خواهیم داشت که مورد پسند هواداران خواهد بود.

چند بازیکن مصدوم داریم که شاهین ثاقبی، عبدالله حسینی و دهقانی که وضعیت شان مشخص نیست و شرایط شان را بررسی و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.