برتری باخت‌های تراکتور در لیگ برتر

با شکست روز گذشته تیم تراکتور، این تیم بیش از نیمی از بازی‌های این فصل خود را واگذار نموده است.

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور: تیم تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور در اراک برابر تیم آلومینیوم اراک در حالی با یک گل مغلوب شد که یک ضربه پنالتی را در این بازی از دست داد.

تراکتوری ها در بازی مقابل پدیده هم که با تساوی به اتمام رسیده بود، یک ضربه پنالتی را از دست داده بودند تا ضربات پنالتی برای بازیکنان این تیم کابوس شود.

سرخپوشان تبریزی در 23 بازی که این فصل در لیگ برتر انجام دادند، 3 پیروزی کسب کرده و 8 بازی نیز مساوی شدند. تراکتوری‌‌ها در 12 بازی نیز مغلوب حریفان خود شدند تا آمار باخت‌هایشان از مجموع برد و مساوی این تیم بیشتر شود.

حالا شاگردان ساغلام 7 هفته فرصت دارند تا با کسب امتیازات لازم از خطر سقوط به رده پایین‌تر رهایی یابند، هر چند از مربع تیم‌های تراکتور، فجر سپاسی شیراز، نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو مشهد تنها دو تیم سقوط می‌کند، اما رده سیزدهم و 17 امتیاز برای تراکتوری که بالاتر از 3 تیم دیگراست حاشیه امنیت ایجاد نکرده و‌ احتمال دارد‌ این تیم‌ها از تراکتور پیشی گیرند.

تراکتور در  بازی‌های باقیمانده خود میزبان تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، پرسپولیس تهران و فجر سپاسی شیراز بوده و در خارج از تبریز هم به مصاف تیم‌های نفت مسجد سلیمان، ذوب‌آهن اصفهان و نساجی قائم‌شهر خواهد رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.