مهمترین اخبار ورزشی آذربایجان‌شرقی در فروردین 1400

عصرآزادی آنلاین/ فرهاد فرهادپور،

* مراسم تجلیل از بهترین های تکواندو استان آذربایجان‌شرقی در خانه تکواندو استان برگزار شد.
* ابراهیم فیروزی: تیم تکواندو آذربایجان‌شرقی در تورنمنت بین المللی ترکیه حضور می‌یابد.
* علی‌اکبر وزیری، داور درجه یک بین‌المللی وزنه‌برداری استان آذربایجان‌شرقی و شهرستان مرند و عزیز علی‌حسینی، مربی اسبق وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی جان به جان آفرین تسلیم کردند.
* برادران وحیدی‌راد پومسه‌کاران شهرستان میانه در مسابقات بین‌المللی آنلاین بلژیک 2021 به مدال برنز دست یافتند.
* ابوالفضل چوپانی کشتی گیر فرنگی‌کار استان آذربایجان‌شرقی مقام سوم مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان را کسب کرد.
* رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: در تکواندو این استان از قهرمانی‌های انفرادی به قهرمانی‌های تیمی کشور رسیدیم.
* عاطفه صدر در ماده 400متر با مانع، زهره عبدالحسین افخم در دو 10000متر استقامت و سهیلا اسدالهی، سعیده باباپور، سپیده باباپور و فاطمه صدر در 4 در 400متر امدادی از آذربایجان شرقی در در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) توانستند 3 مدال برنز کسب کنند.
* زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی اعلام کرد که آماده واگذاری مالکیت این باشگاه بدون هیچ چشم داشتی بوده و این تصمیم در راستای تمرکز بیشتر بر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه بزرگ تراکتور گرفته شده است.
* هیات فوتبال استان اعلام کرد: به دلیل دستورالعمل‌هایی که در سال 96 و 97 در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شده است، امکان نقل و انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تا پایان فصل میسر نیست.
* ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان‌شرقی بوده و هیچ درخواستی مبنی برتغییر نام و خروج از استان را قبول نخواهیم کرد.
* زنوزی مالک باشگاه ماشین سازی روز ششم فروردین با صدور اطلاعیه ای فعالیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز به حالت تعلیق در آمد.
* تیم تراکتور در تعطیلات نوروزی در دیدار دوستانه ای برابر تیم همشهری خود علم و ادب به برتری 3 بر 2 دست یافت.
* هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با پیگیری‌های پورمحمد استانداری آذربایجان شرقی و ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان با زنوزی، مقرر گردید تا پایان فصل مالکیت باشگاه ماشین سازی همچنان با زنوزی باشد.
* تیم دوومیدانی آذربایجان شرقی در مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) در مشهد توسط مهدی پیرجهان در ماده 400 متر با مانع به مدال طلا و سجاد هاشمی در ماده 400 متر به مدال نقره دست یافتند و همچنین در دوی 4 در 400 متر امدادی تیم سمراد استان آذربایجان شرقی توانستند مقام دوم را کسب کنند.
* مهدی پرویزی بوکسور تبریزی در ترکیب تیم ملی جوانان ایران، در اولین دیدار خود در رقابت‌های جهانی لهستان، موفق شد حریف کلمبیایی‌اش را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. وی در دور بعدی برابر چونگتام از هند که در رده نوجوانان مدال جهانی کسب کرده است قرار گرفت و در نهایت این دیدار به سود نماینده هند به پایان رسید.
* علی رضا اکبرپور به عنوان سرمربی تیم ماشین‌سازی معرفی شده و جانشین کاظم محمودی شد که تنها یک بازی هدایت سبزپوشان را برعهده داشت.
* فردین عابدینی، بازیکن تبریزی نیم فصل اول نساجی مازنداران با تائید علیرضا اکبرپور به جمع ماشین‌سازان اضافه شده و تمرینات خود را آغاز کرد.
* تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز برابر مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت.
* در هفته اول دور برگشت لیگ دسته 2 کشور تیم علم و ادب تبریز در تهران به مصاف ویستا توربین رفت که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
* در هفته اول دور برگشت لیگ دسته 2 کشور عصر امروز تیم محتشم تبریز در ورزشگاه شهرداری میزبان ایرانجوان بوشهر بود که این بازی در پایان با برتری 4 بر صفر محتشم به پایان رسید.
* تیم ماشین سازی در هفته بیستم لیگ برتر در تبریز برابر تیم آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک دست یافت.
* تیم تراکتور در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور رفت و مقابل این تیم به تساوی ۳ بر ۳ رسید.
* تیم تراکتور در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز در کشور امارات برگزار می شود، برابر الشارجه امارات بدون گل به تساوی دست یافت.
* تراکتور در آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی برابر تیم نیروی هوایی عراق به تساوی بدون گل دست یافت تا دور رفت را با 3 تساوی و کسب 3 امتیاز به پایان رسید.
* نادر دست‌نشان سرمربی سابق تیم ماشین سازی به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.