بیمارستان کودکان تبریز به خاوران منتقل شد

رئیس بیمارستان کودکان تبریز از انتقال تمامی بخش‌های درمانی بیمارستان کودکان تبریز به طور کامل از منطقه‌ی ششگلان به خاوران خبر داد و  گفت: این بیمارستان آماده‌ی پذیرش بیماران است.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، دکتر عباسعلی درستی روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بیمارستان کودکان تبریز قبلا در منطقه‌ی ششگلان تبریز بود که خوشبختانه اخیرا با احداث یک بیمارستان جدید با عنوان «زهرا مردانی آذر» توسط خیر تبریزی، کریم مردانی آذر، به منطقه‌ی خاوران منتقل شد.

وی افزود: تمامی بخش‌های درمانی این بیمارستان منتقل شده است و صرفا بخش سرپایی آن در خیابان ششگلان باقی مانده است تا در ایام تعطیل بخش درمانگاهی و اورژانسی آن به بیماران خدمت‌رسانی کند.

درستی یادآوری کرد: تمامی فعالیت‌های درمانی در بیمارستان زهرا مردانی آذر مستقر شده و اورژانس آن نیز در کلیه‌ی بخش‌های بستری فعال شده است؛ بنابراین از تمامی بیماران درخواست می‌کنیم که به بیمارستان جدید مراجعه‌ کنند.

رئیس بیمارستان کودکان تبریز در خاتمه تاکید کرد: بعد مسافت این بیمارستان یک مشکل اساسی برای ما است و رفت‌وآمد به این مکان سخت است که از شهردار درخواست می‌کنیم برای راحتی مردم خط ویژه‌ای برای آن احداث کند.

بیمارستان مردانی آذر در زیربنایی بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع احداث شده و  به عنوان یکی از مراکز درمانی بی‌نظیر در شمال غرب کشور شناخته می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.