۵۲ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته

به گزارش عصر آزادی آنلاین، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طول ۲۴ ساعت گذشته با اعلام از دست دادن ۵۲ بیمار کووید ۱۹، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۹۱۷ نفر اعلام نمود.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: از دیروز تا امروز و با شناسایی  یک هزار و ۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۴۰۷ نفر  رسید.

وزارت بهداشت گفت: اگر چه متاسفانه ،یک هزار و ۷۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۸۴۶ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تا کنون ۶۳ میلیون و ۷۸۰ هزار و ۲۰ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۴۹ نفر دُز دوم و ۲۵ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۶۷۰ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۶ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۳۹ دُز رسیده و در شبانه روز گذشته ۱۹ هزار و ۴۷۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 

تا کنون  ۴۹ میلیون و ۵۳ هزار و ۳۱۶  آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.