بیش از پنج هزار بسته معیشتی در تبریز توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی طی ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل اظهار کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد این امام همام، این قرارگاه همچون سال های گذشته با دایر کردن مرکز پخت غذای گرم در منطقه حکم آباد تبریز، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان می کند.

وی اشاره کرد: در سال‌جاری با موضوعیت مسجدمحور و پایگاه محور و با حمایت خیرین، بسیجیان و هیات امنای محلات، غذای گرم بین نیازمندان حوزه استحفاظی محلات در طول سال توزیع شده و خواهد شد.

پوراسماعیل از برگزاری کلاس های عقیدتی، جزء خوانی در ناحیه امامت سپاه و پایگاه های محلات به صورت مستمر خبر داد و افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و بصیرت افزایی است و ماه پر برکتی است که بزرگان دین اسلام همواره بر اهمیت و جایگاه والای آن تاکید کرده اند و مسلمانان را به بهره گیری از برکات و فضیلت های بیشمار این ماه کریم سفارش کرده اند.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به امر مواسات به معنای تقسیم مال بین افراد نیازمند جامعه سفارش شده است، یکی از فلسفه‌های مهم روزه‌داری در ماه مبارک رمضان را دست‌گیری از فقرا و نیازمندان و کمک به آن‌ها بیان کرد و ادامه داد: مقام رهبری در ایام سخت شیوع ویروس منحوس کرونا دستور مواسات و کمک به محرومان و نیازمندان را صادر کردند تا مشارکت مردم در این امر را بهتر و بیشتر نشان دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.