۲۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در میانه کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: ۲۰ میلیارد ریال کالای احتکار شده در میانه کشف و ضبط شد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، محمد تقی سلطانی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید  مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی و در پی گزارش مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار کالاهای اساسی کرده است، به دلیل حساسیت رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی و در بازرسی از محل مقدار ۲۳۹ قوطی روغن، ۳۵۰۰ عددپودر ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۲۱ تن و ۳۶۰ کیلوگرم انواع برنج، یک تن شکر و ۴ تن کود شیمیایی را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفرمتهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ضمن تأکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد قاطعانه با پدیده احتکار افزود: با توجه به اجرای طرح تحول اقتصادی دولت و مردمی سازی یارانه ها، هماهنگی دستگاه های دولتی و پلیس می تواند نقش انکار ناپذیری در مقابه با سودجویی مخلان نظم اقتصادی کشور داشته باشد و پلیس با تمام توان در مقابل ضربه زنندگان به امنیت اقتصادی کشور خواهد ایستاد.

سرهنگ سلطانی از عموم مردم خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعات در زمینه احتکار، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.