بازدید هوایی رئیس جمهور از دریاچه ارومیه

رئیس جمهور کشورمان در بیست و یکمین سفر استانی به آذربایجان غربی به صورت هوایی از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه بازدید کرد.

به گزارش عصر آزادی آنلاین: آیت الله سیدابراهیم رئیسی، صبح جمعه در مسیر ارومیه به سمت پیرانشهر با بالگرد، به صورت هوایی از دریاچه ارومیه نیز بازدید کرد و در جریان مشکلات احیای این دریاچه قرار گرفت.
مسوولان استانی حاضر نیز در این بازدید، گزارشی از وضعیت آبی دریاچه ارومیه و همچنین طرح‌های اجرایی برای احیای آن ارائه کردند.
در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی، وزرا و اعضای هیات دولت، آیت الله رییسی را همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف حضور یافتند.
در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات این استان در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته خواهد شد.
چندتن از وزرا و دولتمردان از جمله وزیران کشور، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و برخی از معاونین رییس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.
در این سفر همچنین طرح‌های مختلفی برای افتتاح در نظر گرفته شده است و برای برخی طرح‌ها نیز با تصمیم هیات دولت، اعتبار لازم برای اتمام آن در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.