افتتاحیه رسمی اولین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری جهان اسلام

روز آغازین نمایشگاه با غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی مصادف بود.

عصرآزادی آنلاین/فرهاد فرهادپور، افتتاحیه رسمی اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری جهان اسلام با حضور دست‌باز رئیس مرکز مشارکت‌های، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی وزارت ورزش و جوانان، الفدا مسئول مرکز مشارکت‌های، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی و سلیمی مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

فاطمی‌نیا معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دست باز رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی وزارت ورزش و جوانان و تقدسی‌نژاد مدیرعامل شهرک نمایشگاهی شهر آفتاب از غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.

نورالدین الفدا رئیس مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی اداره کل و محمد سلیمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی با حضور در این نمایشگاه و برپایی غرفه اداره کل به ارائه و تشریح جاذبه گردشگری ورزشی به مراجعان وبازدید کنندگان از نمایشگاه پرداختند.

این نمایشگاه با محوریت گردشگری در جهان اسلام و به ویژه گردشگری ورزشی برگزار می‌شود که حضور فعال و تعاملی اداره کل ورزش و جوانان استان مورد توجه دست باز رئیس مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزشی وزارت قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.